הצטרפו למתאמנים ומתאמנות שמסיימים יום עבודה בפעילות גופנית מהנה!
אימוני כושר במקום העבודה מהווים פתרון מעולה למחסור בזמן וחוסר מוטיבציה. מעבר לכך, האימונים המשותפים שפתוחים לכל חברי המשרד/ארגון מהווים קרקע פוריה להכרות והעמקת קשרי החברות בין העובדים.
אנחנו מאמינים שעובד בריא הוא עובד יעיל יותר ומאושר יותר 🙂
האימונים מתאימים לכל הרמות והגילאים ומאפשרים מקום לכל מתאמן ומתאמנת להתקדם בקצב המתאים עבורם. במהלך כל האימון ישנה הקפדה יתרה על ביצוע נכון של התרגילים על מנת למנוע אפשרות של פציעות ונזק לגוף. המאמן/ת מתחשבים תמיד בנסיבות הקיימות ונותנים לכולם בקבוצה יחס אישי. כך מתאפשרת חוויה מעצימה לכל חברי הקבוצה.
האימונים יכולים להתקיים מיד בתום יום העבודה או בשעות הבוקר המוקדמות של תחילת היום. האימון הוא אימון TBF או טוטאל בודי פיטנס, מה שאומר שנעבוד על כל קבוצות השרירים הגדולות ונתאמן באופן מגוון שמשלב הרבה שיטות אימון, תוך הישענות על שיטת האימון הפונקציונאלי. נשתמש באביזרים שונים ומגוונים כמו: TRX, כדורים, מזרנים וגומיות התנגדות. חלק מהזמן נעבוד במקביל ונעשה עבודה משותפת, וחלק מהזמן המתאמנים יעבדו לפי רמתם בתרגילים המותאמים עבורם אישית, הדבר דומה לכמה אימונים אישיים שמתקיימים במקביל בתוך הקבוצה. כך נאפשר שיפור אצל כולם ונתאים את האימון למטרות האישיות של כל מתאמן ומתאמנת.
האימון עצמו משתנה ומתחדש כל הזמן, כשהעקרונות המובילים שלו הם עניין לצד אתגר. נעבוד על הרבה מרכיבי כושר במקביל – סבולת לב-ריאה, כוח, כוח מתפרץ, תנועתיות, וגמישות. נשלב אלמנטים מעולמות כושר שונים כמו משחקי כדור, קיק-בוקס, יוגה, פילאטיס ועוד. נשרוף קלוריות ונתחטב באמצעות תרגילים מגוונים וכיפיים.
 
אז איך זה עובד?
מאמן/ת מקצועיים ומיומנים יגיעו אליכם עם הציוד הנדרש. כל אימון נמשך 60 דקות. אנחנו דואגים לביטוח והשירות מוכר לצורכי מס.
אפשרויות למיקום האימונים: בפארק/גן הסמוך למקום העבודה או בחדר פנוי במשרד.
בסרטון – חברי קבוצת הכושר של KPMG, משרד רואי החשבון בת"א, בקטע קצר מאימון מהנה ומגוון. שלושה ערבים בשבוע הם מסיימים את העבודה במשרד ויורדים להתאמן בגינה הסמוכה לבניין שלהם.
הקונספט הייחודי של אימונים במקום העבודה מאפשר פתרון נוח וזמין שעובדי המשרד מעריכים ומפיקים ממנו תרומה בריאותית אדירה.