מאמרים

  • 1. תאכלו ארוחת בוקר. ישנם הרבה הרגלים נכונים וטובים אבל זה אולי ההרגל החשוב מכולם. מחקרים מראים שלאכול טוב זה הצעד הראשון. גוף שמוזן טוב כבר מהבוקר מתפקד טוב יותר במהלך היום. מעבר לכך, אנחנו הופכים לחסינים יותר מעליות וירידות במצב הרוח והמחשבה צלולה יותר.

    2. תעשו מקלחת קרה. מים קרים יעוררו אתכם, ואם תעברו למים חמים במהלך המקלחת זה יעזור לכם להעריך את המים החמים פי אלף וככה תכנסו לתחושה של הערכה והודיה על הבוקר. ישנה גם תחושה של הישג שעמדתם במים הקרים ופיתחתם חסינות. משהו במערכת העצבים יתערער ותרגישו חדים ביותר.

    3. כנסו לתנוחת הילד (child's pose) לכמה דקות. אפשר להיכנס לתנוחה אפילו לפני שיצאתם מהמיטה. כך תמתחו את הגב שלכם ותשחררו עומס מהמותניים.

    4. תשתו מי לימון. אם אפשר לפני הקפה או אפילו עדיף במקום הקפה. במהלך הלילה הגוף שלנו יתייבש ובאופן כללי רוב האנשים לא שותים מספיק מים במהלך היום. השתייה תשפר את זרימת הדם ותעזור לפעילות  מעיים סדירה. הלימון יגרום לכם לתחושת רעננות וקלילות.

    5. תעשו 5 שכיבות סמיכה או 5 סקווטים. את הטיפ הזה לקחתי מהסופר טים פריס. פשוט תזיזו את הגוף בצורה עדינה ובאיטיות. חמש חזרות זה מספיק כי זה לא קשה מדי וזה מספיק בשביל להכניס את ההרגל של להתחיל את היום בתנועה. כמו כן, תחושת הישג, גם אם מדובר בלהצליח לעשות משהו ממש קטן, תקבע את הטון לרצון להישגיות לשאר היום.

    אלון רינג – מאמן כושר