מאמרים

  • להגיע למכון כושר על בסיס קבוע יכול להיות בעייתי מהרבה סיבות. חלקנו עובדים המון, צריכים לחזור הביתה ולהיות עם הילדים, ההוצאה הכספית מכבידה עלינו, אין לנו מכון כושר קרוב מספיק לבית וכו'. האמת היא שלא מוכרחים להגיע למכון כושר בכדי להתאמן ולהיכנס לכושר.
    המטרות והיעדים שלכם בתחום הכושר הגופני יכולים בהחלט להתממש ללא מנוי למכון כושר. ניתן להתאמן בבית בלי ציוד משוכלל ובאווירה המתאימה לכם ביותר. היתרון הגדול ביותר של אימון ביתי הוא הנוחות שלו, אתם יכולים להתאמן בכל שעה שתבחרו ולא תצטרכו למצוא את עצמכם עומדים בתור בכדי להתאמן במכשיר, כפי שאולי הייתם צריכים לעשות בשעות העמוסות בהרבה מכוני כושר. ציוד הכושר עצמו איננו חשוב, מה שחשוב הוא מה אתם עושים איתו! אימון איכותי ויעיל לא בהכרח דורש מכשירים ענקיים ויקרים. בנקודה הזו מאמן כושר מקצועי בעל ידע נרחב יכול לעזור לכם מאוד ולכוון אתכם בדרך לתוצאות.
    מאמן טוב לא צריך ערימה של מכשירי כושר או מתקני אימון מתקדמים על מנת להוציא מהמתאמנים שלו אימון מעולה. ניתן לשפר באופן משמעותי מאוד את הכושר הגופני בעזרת תוכנית אימון מתאימה שעושה שימוש באביזרים בסיסיים ובתרגילי משקל גוף. מתאמן שלומד כיצד להשתמש נכון באביזרים כמו רצועות התנגדות לאימון במשקל גוף (TRX), גומיית התנגדות ואולי זוג משקולות יד, לא צריך לרכוש ציוד אימונים משוכלל מהסוג שרואים בפרסומות של ערוץ הקניות.
    יצא לי להגיע לבתים של אנשים שמעולם לא התאמנו בביתם ומעולם לא רכשו ציוד ספורט, ובכל זאת בעזרת אביזר אחד או שניים שהבאתי איתי הם עשו אימון נהדר ויעיל בפעם הראשונה בחייהם. אימון ביתי טוב לא מחייב שיהיה לך חדר גדול פנוי עם פרקט ומראה. ניתן להתאמן בכל חדר, גם בסלון וממש לא צריכים שטח גדול בכדי להגיע לתוצאות. לא מזמן אימנתי אישה מבוגרת בסלון ביתה הצפוף. האביזר היחידי בו השתמשנו היה גומיית התנגדות, אותה ליפפתי מסביב לסורגים של החלון. בעזרת הגומייה היא עבדה על כל קבוצות השרירים העיקריות, והזיזה את הגוף לאחר שנים של הזנחה שהובילה למגבלה חמורה בטווח התנועה של הכתף שלה. לאחר כמה אימונים היא כבר דיווחה על שיפור גדול בטווח התנועה של הכתף והרגשה כללית נהדרת. אותה אישה הלכה בהמלצתי לחנות ספורט ורכשה גומיית התנגדות על מנת שתוכל להתאמן גם לבד בבית. האימונים הפשוטים הללו היו מרגשים מאוד עבורה, היא גילתה דבר חדש- גומיית התנגדות שאפשר לעבוד איתה בבית. אימון ביתי מתאים לכלל האוכלוסייה ויכול לעזור מאוד בשיפור מצבים בריאותיים שונים וכושר גופני כללי.
    אלון רינג – מאמן כושר
    המאמר נכתב בהשראתו של דן אידן – http://www.daneiden.com