אימון אישי בביתך

להגיע לתוצאות בדרך היעילה ביותר עבורך!
אימונים אישיים בהם התרגילים מותאמים במיוחד לרמתך, יחד עם ייעוץ בנושאי תזונה וירידה במשקל, יאפשרו לך להגיע למטרות שהצבת לעצמך. בואו לחוות אימונים מהנים ויעילים! באימונים שאנחנו מציעים ההתייחסות היא תמיד למטרות האישיות של כל מתאמן ומתאמנת. נשתמש במגוון אביזרים כמו גומיות התנגדות, TRX, כדורי כוח ועוד… נשרוף קלוריות ונתחטב!

אם גם אתם חושבים להתחיל להתאמן ולאכול יותר בריא, או שהתחלתם להתאמן ולא הצלחתם להתמיד, מקומכם איתנו! הסיפור מוכר… נרשמים למכון כושר ואין מי שידחוף אתכם להגיע להתאמן, משלמים כסף ולא יוצא מזה כלום. מאמן כושר אישי ידחוף אותך קדימה, יתן תמיכה ויעזור לך להגיע אל היעד הנכסף! האימונים בבית הלקוח מאפשרים מאה אחוז יחס אישי ותשומת לב לך. כך תוכלו להשתפר בקצב שלכם ועל פי יכולותיכם. אחרי לידה? בהריון? בכושר שיא ורוצה להשתפר אפילו יותר? האימונים שלנו יותאמו למטרות ולצרכים שלך! נשפר את כל מרכיבי הכושר ונשלב מספר שיטות אימון כמו hiit, אימון פונקציונאלי, אימון כוח קלאסי ועוד… כך נקבל אימון רב גוני ומהנה שמביא תוצאות.

האימונים משלבים מגוון סגנונות אימון שונים מתוך תפיסה שלכל אדם מתאימה התייחסות ספציפית לצרכיו ולמטרותיו – המאמנים שלנו יתאימו את התרגילים הנבחרים ליכולותיך ולרמתך האישית. השילוב בין גישות ושיטות אימון שונות ומגוונות מאפשר הגעה להישגים באופן מהנה, וכזה ששם דגש על שיפור הכושר הגופני והבריאות יחד עם שיפור אסתטיקת הגוף.

אנחנו מאמינים שאין תוכנית אימון או מאמן שיביאו אותך לתוצאות בתוך חודש או חודשיים. עבור ירידה תקינה במשקל ממקום בריא ולא חולני יש לשנות את אורח החיים שלנו ולא להסתמך על דיאטות בזק או תוכניות אימון קצרות טווח. כדאי לקבוע יעדים לפרק זמן של שלושה חודשים ולפעמים גם שנה קדימה. כך אפשר להתחזק, להפחית באחוזי שומן, להפוך גמישים יותר או להשיג כל מטרה אחרת שיש לנו בתחום הכושר, מבלי לעשות במקביל את הפעולה ההפוכה של עומס יתר על הגוף, שבתווך הארוך יפגע לנו בבריאות ואולי אפילו יגרום לנו לפציעה. אז אם גם אתם רוצים לרדת במשקל, להתחזק, לרוץ לאורך זמן, קוביות בבטן או פשוט להרגיש יותר טוב ולשפר את הבריאות באופן קבוע, מאמן כושר אישי יקח אתכם לגבהים חדשים ויעזור לכם להגיע למטרה.

לתיאום אימון ניסיון התקשרו עכשיו: 054-4694149, או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.